Hår og skjønnhet
Sundal Foto

STOCKHOLM, I LOVE YOU

TJENAAAA! HAHA, neida bare tuller - JEG ER JO IKKE SVENSK

Hei alle sammen, og beklager for lite blogging, men nå har det skjedd så utrolig mye spennende den siste tiden.
På fredag blant annet så reiste jeg til Stockholm med min bestevenninne, og når hun & jeg er på turer så blir alltid turen fylt med så sykt mye spenning!
Vi tok morgen flyet på fredagen og hadde derfor en del timer å slå ihjel før vi kunne sjekke inn på hotellet, så da dro vi direkte på
Mall of scandinavia - noe som var helt enorm. Altså, herregud så stort det var!
Jeg trodde at Dmretro skulle åpne den 3 mars i stockholm på dette senteret, men det var visst den 4 mars (ops..)
Vel.. Uansett.. Vi gikk rundt der i flere timer, spiste utroooolig god pizza og bare storkoste oss.
Kan vel si med hånden på hjertet at vi var såpass slitne når vi kom frem på hotellet av i begge sluknet i par timer!

Vi måtte selvfølgelig kjøpe dunkin' donuts når vi hadde muligheten!

Etter par timer med søvn så gikk vi ned i 1 etasjen på hotellet vårt fordi der var det en restaurant som het "Phil's burger".
Det var ekstremt god milkshake og god mat, men både jeg og silje ble dårlig rett etterpå av enten maten eller milkshaken!
MEN, det kunne ikke stoppe oss i å fullføre hva slags planer vi hadde utover kvelden for å si det slik.
Fredags kveld tilbringte vi på Pure nightclub som ligger sentralt i sentrum. Det var nemlig et event som de kalte "spring break",
og vi storkoste oss utrolig masse! Møtte til og med på ei søt jente som bor i stockholm som leser bloggen min, så vi tok et par bilder sammen.
Vi kom tilbake til hotellet ganske "sent"  fredags kveld- eller skal jeg si "tidlig" på lørdags morgen? Var vel tilbake rundt 0600-0630.
Var 3,5 time søvn ca før det var frokost tid. Det var selve lørdagen vi hadde sett frem til når det gjelder denne helgen!

Det var ganske grei frokost på hotellet faktisk! Hva vi gjorde på dagen på denne lørdagen ønsker jeg ikke å fortelle dere nå, da
det skal være en slags "overraskelse" til dere lesere om en stund :)
Etter noen timer med planlagt "arbeid/oppdrag" så dro vi på en restaurant for å få i oss litt mat før vi dro tilbake på hotellet for å slappe av litt.

Etter par timer med avslapning osv, så var vi vel endelig klare for selve kvelden!
Vi sto på VIP listen på par nattklubber som lå siden av hverandre, så her skulle vi prøve å veksle mellom å være til enhver tid.
Var først på "The office nightclub" i par timer før vi gikk videre til "Pure nightclub".
Både på " The office & Pure " så møtte vi på en hel gjeng med gamle kjent folk fra Rhodos i fjor som jobber
på grabbarna grus og pepes bodega! Denne kvelden var fylt med mye kjærlighet om man kan si det slik!
Visste til tider ikke om jeg skulle le eller gråte da det var så godt å se igjen enkelte mennesker!
Ble litt vel mye alkohol innabords, men helgen var ment for å flytte Rhodos sine tilstander til stockholm - noe som man absolutt klarte!

Møtte på fine Isabel Raad også, så ble litt ville tilstander med hun også.
Vi begge var vel egentlig i stockholm for noe av den samme grunnen, og vi begge hadde extreme hangover the day after! HAHA.
Ble kjent med noen nye folk også, som var utrolig koselig!

Dette var absolutt min beste helg hittil i 2017, og jeg kommer absolutt til å reise tilbake til Stockholm!
Hadde det utrolig gøy, og jeg klarer nesten ikke å vente med å dele de gledelige nyhetene snart når alt er offisielt.